Vásárlási feltételek (ÁSZF) | Silk'n

Üres

Összesen: 0 Ft

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szerződési Feltételek a Dunartis Kereskedelmi Kft. (székhelye: 1162 Budapest, Hermina utca 74. a. ép, cégjegyzékszáma:  01-09-961269, adószáma: 23347050-2-42, továbbiakban: Eladó, Üzemeltető) által, a szortelenites-otthon.hu webcímen elérhető webáruházon keresztül (SILK'N online márkabolt, továbbiakban: Webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

1.    Általános tudnivalók

1.1 Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön - mint Vevő - a Webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez.
A Webáruházban történő vásárlást elektronikus úton kezdeményezheti. Interneten keresztül a kiválasztott termék(ek) kosárba helyezésével és a webáruház által nyújtott megrendelési folyamat lebonyolításával.
Opcionálisan lehetőség van telefonon, faxon, e-mailen, vagy levélben leadott rendelések leadására is. Ilyen formában leadott megrendelését ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az így leadott megrendelésekre vonatkozó feltételek megegyeznek a webáruházban leadott rendelésekre vonatkozó feltételekkel, folyamatokkal, ezáltal jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

1.2 A Webáruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül lehet. A vásárlás regisztrációhoz kötött. Az áruházban bárki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal regisztrálta magát, és elfogadja az alábbi ÁSZF feltételeit. A vásárló regisztrálhatja magát a vásárlás előtt, de ha ezt nem teszi meg, a rendszer az első vásárlás leadásával egy időben regisztrálja.

1.3 A megrendelés leadása után a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata nyugtázó levelet küld (továbbiakban: nyugtázó levél) a Vevőnek, ez azonban még nem minősül szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor ezt követően egy második levélben visszaigazoljuk a megrendelést (továbbiakban: visszaigazoló levél), vagy telefonon ügyfélszolgálatunk értesíti Önt a megrendelése elfogadásáról. A megrendelést Ön a teljesítésig szabadon és következmény nélkül, e-mailben és telefonon módosíthatja, lemondhatja. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

1.4 A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt. Egyes ritka esetekben ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevőt tájékoztatjuk e-mailben.

1.5 Árak: Az áruházban feltüntetett árak érvényes végfelhasználói bruttó árak. A rendelés (második, visszaigazoló levélben történő) visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik.

2.    Regisztráció, adatvédelem

2.1 Legkésőbb a rendelések feladásakor a Vevő regisztrál a Webáruház rendszerébe. A regisztrált vásárláskor, amennyiben nem vesz igénybe házhozszállítást, akkor elegendő megadnia a számlázáshoz szükséges adatokat (Név, cím), valamint egy valós e-mail címet és telefonszámot a rendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartáshoz. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni. Amennyiben házhozszállítás szolgáltatásunkat is igénybe veszi, abban az esetben a szállítási címet is meg kell adnia a rendelés leadása során. Céges vásárlás esetén adószámot, cégnevet is megadhat.

2.2 A regisztrációs adatok megadását (ezzel együtt a rendszerbe való bejelentkezést) követően a rendelések feladására technikailag lehetőség nyílik, valamint a regisztrált vásárlók számára biztosított egyéb funkciók is elérhetővé válnak. Ilyen szolgáltatások többek közt a rendelés teljesítési folyamatának nyomon követése (a Rendeléstörténet menüpontban), jelszó változtatás, stb.

2.3 A Vevő adatait, valamint a rendelési adatokat a Webáruház védett, biztonságos adatbázisban tárolja és megőrzi, azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat a Webáruház adatbázisából töröljük.

2.4 Elfelejtett jelszó: Jelszó emlékeztető funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Amennyiben a funkció használatára sor kerül, kérjük, hogy belépést követően módosítsa jelszavát.

2.5 Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. Webáruház nem felel az így keletkezett téves szállításokért és károkért.

2.6 Webáruház minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik, ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód.

3.    Böngészés az áruházban

3.1 A honlap tetején kérjük, válassza ki, hogy háztartási célú, vagy professzionális készülékeink után érdeklődik. Ezután termékeinket a képernyő bal oldalán található kategóriákban választva találhatja meg.

3.2 A termék adatlapokon igyekszünk minden, a termékkel kapcsolatos fontos paramétert, tulajdonságot feltüntetni. Sajtóhibák természetesen előfordulhatnak, melyekért felelősséget nem áll módunkban vállalni. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a gyártó hivatalos honlapján (www.sikn.com) az adott termék pontos műszaki paramétereiről.

4.    Megrendelés leadása

4.1 A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális kosárban gyűjtheti. A termékek a kosár ikonra kattintva tehetők kosárba. A rendelt mennyiség a kosárra kattintás előtt a kosár melletti fehér négyzetben módosítható.

4.2 Ezt követően a kosár képernyőn eldöntheti, hogy a „vásárlás folytatása” feliratra kattintva még más termékeket is keres áruházunkban, vagy a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva belekezd a megrendelés feladási folyamatba.

4.3 Ha a „tovább a pénztárhoz” lehetőséget választotta, az adategyeztető oldalra jut, ahol megadhatja a számlázáshoz és kiszállításhoz kapcsolódó adatokat. Ha már vásárolt nálunk és be van jelentkezve, ezeket az adatokat automatikusan kitölti a rendszer, Önnek lehetősége van módoításra.

4.4 A rendelési folyamat oldalainak felső sávjában folyamatábrán jelezzük a rendelés lépéseinek számát, és azt is, hogy éppen az adott képernyőn hol tart a vásárlási folyamatban. Az átvételi és fizetési módok kiválasztása a következő lépések a folyamatban.

4.5 A rendelés véglegesítése: A rendelési folyamat utolsó képernyőjén tudja a rendelését véglegesíteni és elküldeni. Kérjük, ezen az oldalon minden adatot ellenőrizzen le ismét, és ha hibát talál, a kosár fejlécében található rendelésoldal nevekre kattintva módosítsa a megadott adatokat. A folyamatban így bármikor visszaléphet bármelyik lépésre.
Ha mindent rendben talált, akkor a „Megrendelés feladása” gombra kattintva feladhatja rendelését.

4.6 Ha online fizetést választott, akkor a "Megrendelés feladása" gombra kattintva először online fizetési partnerünk, a Barion rendszerére irányítjuk át, ahol akár bankkártyával, akár Barion tárcával elvégezheti a fizetést. Ezt követően a Barion rendszer elehetőséget ad a webáruházunkba való visszatérésre.

4.7 Ezt követően hamarosan e-mailben nyugtázást kap rendelésének fogadásáról. Ez azonban nem tekinthető rendelés visszaigazolásnak. A rendelését egy második elfogadó e-maillel igazoljuk vissza vagy munkatársunk telefonon tájékoztatja Önt rendelése teljesítésével kapcsolatban.

5.    A termék kiszállítása, átvétele és fizetése

A fizetendő díjat (magyarországi szállítási cím esetén) a megrendelés feladása előtt a webáruház-szoftver automatikusan kiszámítja, így ön is meggyőződhet a szállítási díjakról.
Mindenkori aktuális szállítási díjainkat a „Szállítási díjak” menüpontban találja.

5.1 Házhozszállítás:  A csomagot a futár házhoz viszi. Külföldi szállítási cím esetén a rendszer nem tudja meghatározni a pontos szállítási díjat, azt a megrendelés beérkezése után kollégánk kalkulálja és tájékoztatja a vásárlót erről. Amennyiben a szállítási díjat nem fogadja el, lehetőség van elállni a vásárlástól. Kérjük házhozszállításnál a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

5.2 Átvétel Pick Pack Ponton: Termékeinket lehetőség van a Pick Pack Pont bolthálózat üzleteiben is átvenni. Ebben az esetben a vásárlás során ki kell választani azt a boltot, ahol a megrendelt terméket át szeretné venni. A termék átvételi pontra érkezésekor értesítést küldünk Önnek. A Pick Pack Pontban való átvétel díját a „Szállítási díjak” menüpontban találja.

5.3 Személyes átvétel: A megrendelt árut lehetősége van személyesen átvenni Átvételi Pontunkon. Az Átvételi Pont nem rendelkezik szabott nyitvatartással, így minden esetben kérjük, hogy telefonon egyeztessen kollegánkkal. 

5.4 Fizetési módok:

  • Készpénzben: Az áru átvételekor a futárnál és a Pick Pack Ponton egyenlítheti ki készpénzben számláját, amennyiben a vásárlás során készpénzes fizetésmódot választott. Az utánvét díja 590 Ft.
  • Előre történő átutalással: Személyes átvétel, Pick Pack Pont és futárral történő kiszállítás esetén és lehetősége van előre történő átutalással fizetni. A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti. Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a rendelés azonosítóját! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni: Dunartis Kft, Raiffeisen Bank Zrt.: 12011069-01740785-00100007
  • Bankkártyával: személyes átvétel esetén a bemutatótermünkben és egyes Pick Pack Pont boltokban van lehetőség bankkártyával fizetni. Hogy a kiválasztott boltban van-e bankkártya elfogadás, arról a Pick Pack Pont boltlistában tájákozódhat.

5.5 A vásárolt termékről a Dunartis Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság állítja ki a számlát. Székhelye: 1162 Budapest, Hermina utca 74. a. ép. cégjegyzékszáma:  01-09-961269, adószáma: 23347050-2-42, bankszámlaszám: Raiffeisen Bank Zrt.: 12011069-01740785-00100007

6. Árképzés, kedvezmények

6.1 Árainkat a forint/euro árfolyam változása és a piaci viszonyok miatt előzetes bejelentés nélkül bármikor megváltoztathatjuk. A webáruházban már leadott megrendeléseket az ár-módosítás nem érinti.

6.2 A Webáruház üzemeltetője időszakos akciókat hirdethet. Mind az eredeti, mind az akciós árat minden esetben a termék adatlapján tüntetjük fel.
Figyelem! A kedvezmények nem összevonhatóak.

7. A megrendelés teljesítési ideje

7.1 A megrendelések teljesítési ideje: Mivel a szállítási idő függ attól, hogy az adott termék készleten van-e, így minden termék adatlapján feltüntetjük a várható szállítási határidőt, vagy azt, hogy a termék raktárunkban elérhető. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről Vevő e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy számára elfogadható-e ez.

7.2 Rendeléskövetés: Megrendelése státuszát nyomon követheti a „Fiókom” / „Rendeléstörténet” menüpontban, így egyszerűen tájékozódhat arról, hogy milyen fázisban tart a rendelés feldolgozása.

8. Levelezés, vélemények, panaszkezelés

8.1 E-mail címünket és postacímünket a webáruház „Elérhetőség” menüpontjában találja. A megkeresésekre 8 munkanapon belül reagálunk.

9. Jótállás

9.1 Az áruházban megvásárolható termékekre mindenkor legalább az érvényes jogszabályok szerinti jótállást vállaljuk. A konkrét garanciális (jótállási) idő minden termék esetén 12 hónap, mely egyes készülékek esetén kiterjeszthető.

A Dunartis Kft az általa forgalomba hozott egyes termékekre a törvényileg előírt 12 hónapos időtartamán túl további jótállást vállal a termékhez mellékelt jótállási jegyben meghatározott feltételek szerint (Kiterjesztett Jótállás). Az önként vállalt jótállás a megjelölt termékek tekintetében kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes, amennyiben a regisztráció valós és helyes adatokkal történik meg.

A termék regisztrálása a következő linken végezhető el: Silk'n termékregisztráció

A kellékek és egyéb, kis értékű termékek esetén a számla szolgál jótállási jegyként, külön jótállási jegyet nem küldünk. A nagyértékű készülékekhez minden esetben jótállási jegyet mellékelünk. A garancia érvényesítéséhez a számla és a jótállási jegy egyidejű bemutatása szükséges. A kiterjesztett garancia érvényesítéséhez a számlán és a garanciajegyen kívül az e-mailben kapott sikeres garanciakiterjesztést igazoló dokumentum is szükséges. A gyártó által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek. A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, a számlán, illetve a garancia-kiterjesztést igazoló dokumentumon olvashatóak. A gyártó által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek. A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.

9.2 A Dunartis Kft szerviz tevékenységet nem végez, ezért a márkaszerviz partner szakvéleményét fogadja el és továbbítja Vevő felé a jótállási és szavatossági igények elfogadásában és elutasításában.
Kérjük, a termék jótállási jegyét feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!

9.3 Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak:

  • 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet,
  • 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet,
  • 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet.

9.4 A garanciális ügyintézés megkezdéséhez juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig a Silk'n Márkaszervizbe (1161 Budapest, Rákóczi út 45., Nyitva tartás:  H-P:  8:00-16:30, Tel: +36 30 88 66 264) Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék Silk'n Márkaszerviz  részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

10. Elállás joga

10.1 Minden fogyasztót (természetes személyt) a termék átvételétől számított (készülék kategóriától függően) 14 naptári napon belül megillet az indoklás nélküli vásárlástól való elállás joga.

10.2 A vásárlástól való elállás feltételei:

  • Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami hiánytalan csomagolásban érkezik vissza a Webáruház ügyfélszolgálatára. 
  • Az elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie a termék átvételétől számított 14  munkanapon belül.
  • Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

10.3 A vételár visszafizetése: A vásárlástól való elállást követő 14 napon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra, amennyiben az áru hiánytalanul visszaérkezett. Az Eladó a termék teljes vételárát, valamint a szállítási díjat visszatéríti, azzal a kitétellel, hogy Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat. A terméknek a telephelyünkre történő visszajuttatásának a költségeit Vevőnek kell állnia.

10.4 Elállás a termék átvétele előtt: Amennyiben megrendelését bankkártyával már korábban kiegyenlítette és a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 14 napon belül lemondja rendelését, akkor a bankkártya tranzakcióját visszafordíttatjuk az elfogadó banknál. Az utalás visszafordításának idejére a banknak törvényben meghatározott határideje van.

10.5 Sérült termék visszaküldése: Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

10.6 Egyéb rendelkezések a vásárlástól való elállás kapcsán:

  • Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
  • Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

    • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
    • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, intim eszközök, szőrtelenítő készülékek és borotvák, bőrfiatalító és arctisztító készülékek, bőrcsiszoló, sarokcsiszoló készülékek, masszázskefe, arcmaszkok, hajformázó és hajegyenesítő készülékek és ezek kiegészítői stb.).
    • valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.
  • A Webáruház követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
  • A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

11. Hírlevél

11.1 A Webáruház akcióiról, és híreiről igyekszünk rendszeresen tájékoztatni vásárlóinkat, kétheti hírlevél formájában. Ezért az Ön figyelmébe is ajánljuk ingyenes hírlevél szolgáltatásunkat, melyre az e-mail címe megadásával iratkozhat fel.

12. Jogi nyilatkozat a webáruházban felhasznált képi és írásos anyagokról

12.1 Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások az Dunartis Kft., a Stein & Co Gmbh, valamint a Macroweb Internet Consulting Kft tulajdonát képezik, ezért azok gyűjtése, lementése, tárolása, megjelenítése csak előzetes engedéllyel lehetséges.

13. Vitarendezés

13.1 A webáruház üzemeltetője a hazai és közösségi hatályos jogszabályok figyelembevételével mindent megtesz az esetleges vitás ügyek békés rendezése érdekében.

13.2 Amennyiben a webáruház üzemeltetőjével mégsem sikerül egy, a webáruházban történt vásárláshoz köthető vitás ügyet rendezni, úgy a vásárlók az Európai Bizottság online vitarendezési platformján keresztül is jogorvoslatért fordulhatnak. Részletek

Jelen ÁSZF 2016. február 17-től érvényes.